Miért csináljuk? – Missziónk

„Ép testben ép lélek”  és  „Az vagy amit megeszel.”
Mindenki ismeri ezt a két közmondást. És mindenki igaznak tartja. Mi is. Ebben a szellemben hoztuk létre 2007-ben a vállalkozást, a Biogastro-t.
A közvetlen inspiráció  az ügyvezető igazgató, Vernes Ibolya közgazdász két hobbija volt: az egészséges, mozgással teli  élet és a gasztronómia, illetve az a gyakorló anyaként  nagyon komolyan felmerült kérdés: hogyan tud segíteni, hogy a gyerekek minél nagyobb  esélyt kapjanak az egészséges felnőtt léthez.  Ezek miatt döntött Ibolya úgy, hogy jó néhány médiában eltöltött év után, 180 fokos fordulattal teljesen más területen kamatoztatja tudását.

Minőséget szolgáltatunk, mert
megéri egyszerre kiváló ízű
és egészséges ételeket készíteni.

 

Hogyan csináljuk? - Értékeink

Egy független felmérés során ügyfeleink a következő vezérszavakkal jellemezték cégünket: Megbízhatóság, rugalmasság, minőség.
Mi ezt a következőkkel egészítenénk ki: Elkötelezettség, fegyelmezett munka és a szakma iránti alázat
Az elmúlt pár évben sok új ügyfelet  nyertünk  már meg, és nagy részüket még mindig ügyfelünknek mondhatjuk.

  • A minőségi alapanyagokból nem engedünk: a friss, nem feldolgozott alapanyagokat részesítjük előnyben.
  • A feldolgozott termékek kiválasztása nagy körültekintéssel történik: elkerüljük a tartósítószereket, káros adalékanyagokat.
  • Konyhai gépeink , berendezéseink és eszközeink kiválasztásánál elsősorban a funkcionalitás és a szükséges minőség dönt.
  • Gasztronómiai  irányultságunk:sokszínű, a  magyar konyha az egyik kedvencünk, de mindent szeretünk ami finom, legyen az idegen országbeli, újdonság, különleges. 
  • Munkatársaink kiválasztását kulcsfontosságúnak tartjuk: hiába az előző négy pont, ha kollégáink elkötelezettsége és szakmai tudása nem éri el a megfelelő színvonalat.
  • Ügyfeleink kérését azonnal, vagy nem sokkal az azonnal után teljesítjük.
  • Ügyfél-elégedettségi rendszer  működtetése: az ügyfél-elégedettség mérésére és a panaszkezelésre nagy figyelmet fordítunk, és mindezeket több különböző csatornán tesszük, igazodva az ügyfeleink sajátosságaihoz, pl. gyermekek esetében „színes-szagos” elektronikus eszközön (ún. totem), játékos formában kérdezünk. Kifejezetten erre dedikált kollégánk feladata a  bejövő elégedettségi eredmények és a panaszok folyamatos figyelése és feldolgozása, így  gyorsan tudunk reagálni az esetleges egyedi és rendszer problémákra is.