MULTI? - NEM MULTI?

Nem vagyunk multi, mert

  • egyik versenyelőnyünk valóban a rugalmasság, gyors reagálás és döntés, alkalmazkodás az ügyfelek igényeihez, aminek egyik oka a szervezet mérete, másik oka pedig a szervezeti hierarchia szándékoltan alacsonyan tartása,
  • magyar tulajdonú, családi vállalkozás vagyunk: a tulajdonosok folyamatos és valóságos jelenléte napi szintű,
  • a mi marketingünk valóságmarketing = nem  ígérünk többet, mint amit adni tudunk.

Multi is vagyunk, mert

  • hosszú távon és rendszerszinten  gondolkodunk  és tervezünk,
  • a tulajdonosok = management mögött  25 év multinacionális felsővezetői és 10 év vállalkozói tapasztalat áll,
  • stabil, pénzügyi hátterünk van, folyamatos reinvesztició és fejlesztés az egyik fő stratégiai eszközünk,
  • céljaink minden kollégánk előtt ismertek és világosak (minőség).